Sveicināti Viesis | RSS

mindfields.ucoz.lv

Trešdiena, 06.11.2024, 07:56
Sākums » Raksti » raksti

Brāķis mēbelēs...

Šī ir diezgan smaga tēma apspriešanai ,jo nekad nevar zināt cik pamatoti ir cilvēku viedokļi par to ka kādam durvis ir izpletušās vai logi iesēdušies. Protams arī pārdevēja faktors ir ļoti svarīgs... Piemēram cilvēkam būtu jāsaprot ka kvalitatīvas koka durvis nemaksās 30ls. Un pārdevējs varētu spraust jebko un cilvēks neuzķertos... taču atrodas cilvēki kuri uz to uzķeras un pēc tam piesārņo internetu ar savām sūdzībām. Noliekot uzņēmumus vai kādu no galdniekiem.  

Jaunais krievs ieiet mūzikas instrumentu veikalā un pieprasa, lai viņam parāda kaut ko dārgu. Pārdevējs iesaka:

-Lūk, mums ir Stradivāri izgatavotas bungas.

Jaunas krievs priecīgs nopērk un dodas pie draugiem lielīties.

Drauģeļi smejas:

-Tevi ir pārmetuši. Stradivāri taisīja nevis bungas, bet vijoles.

Jaunas krievs traucas atpakaļ uz veikalu. Pēc stundas atgriežas tikpat priecīgs kā pirmoreiz:

-Viss normāli. Stradivāri vijoles taisīja lohiem, bet bungas normāliem džekiem. Taka normālie džeki un normālās kundzītes domājat līdz tam ko jums iesaka...

 

 

 Ir protams arī gadījumi kuri ir pilnīgi pamatoti. Piemēram.. Cilvēks ir iegādājies virtuves iekārtu ,bet kad saņēma tur trūkst detaļas ,vai daļa detaļu ir neapšaubāmi brāķētas...  

 Dzīvs piemērs atrasts tīmeklī-„ Esmu mazliet šokēts ka krīzes laikos uzņēmumi domā tikai par cenu un nevis par servisu un attieksmi pret klientu.
Virtuvi šeit iegādājos, bet tagad jau to nožēloju - dažas detaļas izrādījās brāķētas. Tā vietā lai veikalniece atvainotos, viņa ar savu palīgu man ieteica detaļas uzlabot un pārtaisīt un uz manu lūgumu atsūtīt vietā jaunas reaģēja ar tādu sejas izteiksmi ka jau uzreiz nožēloju arī šo lūgumu. Tā nu apsolītais detaļu piegādes termiņš jau ir pagājis un tiek atlikts dienu no dienas. ”  Šajā gadījumā pilnīgi piekrītu klienta viedoklim... Vienkārši būtu muļķīgi pašam kaut ko labot jaunai virtuves iekārtai...  Rodas jautājums par ko es īsti maksāju? Ja es gribētu izpausties galdniecībā uzreiz brauktu uz gateri pakaļ dēļiem.

   Šis mani vispār šauj nost...

„..., netīrs iepakojums, dēļi brīvi kūļājas pa iepakojuma kasti, šur tur robiņi, nepietika nagliņas, nav salikšanas shēmas. Vispār skumji, ka uzķēros uz reklāmu par Latvijas preci. Nesen nopirku poļu sekciju-viss labi iepakots, skaidra salikšanas shēma, sakrita pat visas, visas skrūvītes. Bet buklets gan viņiem skaists, bet melīgs.”    Tā arī zūd mūsu Latvijas galdnieka reputācija... Tiesa gan tai sūdzībai nebija minēta cena. Taču tas neattaisno to uzņēmumu kurš kaut ko tādu ir pārdevis... Mani ļoti aizvaino šie uzņēmumi kuri tādā veidā noliek Latvijas preci... Bēdīgi mani draugi... Bēdīgi...

 

Vai arī šī pozīcija-„Mēbeles pēdējos gados ir kļuvušas TIK dārgas, ka pilnīgi neko normālu nevar atļauties nopirkt, parasts TV plauktiņš maksā 100 Ls, tāpēc pēdējā laikā meklēju kādus galdniekus un stila mēbeļu dizainerus, kas to pašu izdara daudzas reizes lētāk, ....”.  Kas ir normāls ,parasts TV plauktiņš??? Manuprāt Latvijas tirgus ir pārbāzts ar visādiem plauktiņiem, skapīšiem un galdiņiem par saprātīgu cenu.
Kategorija: raksti | Pievienoja: mindfields (20.10.2010)
Skatījumu skaits: 1220 | Reitings: 0.0/0
Komentāru kopskaits: 0
Vārds *:
Email *:
Kods *: