Šī ir diezgan smaga tēma apspriešanai ,jo nekad nevar zināt
cik pamatoti ir cilvēku viedokļi par to ka kādam durvis ir izpletušās vai logi
iesēdušies. Protams arī pārdevēja faktors ir ļoti svarīgs... Piemēram cilvēkam
būtu jāsaprot ka kvalitatīvas koka durvis nemaksās 30ls. Un pārdevējs varētu
spraust jebko un cilvēks neuzķertos... taču atrodas cilvēki kuri uz to uzķeras
un pēc tam piesārņo internetu ar savām sūdzībām. Noliekot uzņēmumus vai kādu no
galdniekiem.
Jaunais krievs ieiet mūzikas instrumentu veikalā un
pieprasa, lai viņam parāda kaut ko dārgu. Pārdevējs iesaka:
-Lūk, mums ir Stradivāri izgatavotas bungas.
Jaunas krievs priecīgs nopērk un dodas pie draugiem
lielīties.
Drauģeļi smejas:
-Tevi ir pārmetuši. Stradivāri taisīja nevis bungas, bet
vijoles.
Jaunas krievs traucas atpakaļ uz veikalu. Pēc stundas
atgriežas tikpat priecīgs kā pirmoreiz:
-Viss normāli. Stradivāri vijoles taisīja lohiem, bet
bungas normāliem džekiem. Taka normālie džeki un normālās kundzītes domājat līdz
tam ko jums iesaka...
Ir protams arī
gadījumi kuri ir pilnīgi pamatoti. Piemēram.. Cilvēks ir iegādājies virtuves
iekārtu ,bet kad saņēma tur trūkst detaļas ,vai daļa detaļu ir neapšaubāmi brāķētas...
Dzīvs piemērs atrasts
tīmeklī-„ Esmu mazliet šokēts ka krīzes laikos uzņēmumi domā tikai par cenu un
nevis par servisu un attieksmi pret klientu.
Virtuvi šeit iegādājos, bet tagad jau to nožēloju - dažas detaļas izrādījās
brāķētas. Tā vietā lai veikalniece atvainotos, viņa ar savu palīgu man ieteica
detaļas uzlabot un pārtaisīt un uz manu lūgumu atsūtīt vietā jaunas reaģēja ar
tādu sejas izteiksmi ka jau uzreiz nožēloju arī šo lūgumu. Tā nu apsolītais
detaļu piegādes termiņš jau ir pagājis un tiek atlikts dienu no dienas. ” Šajā gadījumā pilnīgi piekrītu klienta
viedoklim... Vienkārši būtu muļķīgi pašam kaut ko labot jaunai virtuves iekārtai...
Rodas jautājums par ko es īsti maksāju?
Ja es gribētu izpausties galdniecībā uzreiz brauktu uz gateri pakaļ dēļiem.
Šis mani vispār šauj
nost...
„..., netīrs iepakojums, dēļi brīvi kūļājas pa iepakojuma
kasti, šur tur robiņi, nepietika nagliņas, nav salikšanas shēmas. Vispār skumji,
ka uzķēros uz reklāmu par Latvijas preci. Nesen nopirku poļu sekciju-viss labi
iepakots, skaidra salikšanas shēma, sakrita pat visas, visas skrūvītes. Bet
buklets gan viņiem skaists, bet melīgs.” Tā arī
zūd mūsu Latvijas galdnieka reputācija... Tiesa gan tai sūdzībai nebija minēta
cena. Taču tas neattaisno to uzņēmumu kurš kaut ko tādu ir pārdevis... Mani ļoti
aizvaino šie uzņēmumi kuri tādā veidā noliek Latvijas preci... Bēdīgi mani
draugi... Bēdīgi...
Vai arī šī pozīcija-„Mēbeles pēdējos gados ir kļuvušas TIK dārgas, ka
pilnīgi neko normālu nevar atļauties nopirkt, parasts TV plauktiņš maksā 100
Ls, tāpēc pēdējā laikā meklēju kādus galdniekus un stila mēbeļu dizainerus, kas
to pašu izdara daudzas reizes lētāk, ....”. Kas ir normāls ,parasts TV plauktiņš??? Manuprāt
Latvijas tirgus ir pārbāzts ar visādiem plauktiņiem, skapīšiem un galdiņiem par
saprātīgu cenu.
|